Ändrade rutiner vid utbetalning/tillgodo

2023-02-09

Från och med 1 mars 2023 ändrar vi våra rutiner vid utbetalning för dig som har tillgodo/betalat in för mycket. Som privatkund behöver du anmäla ditt konto till Swedbanks kontoregister för att få pengarna/utbetalningen direkt till ditt konto. Har du inte registrerat ditt konto, får du en utbetalningsavi som går att lösa in digitalt. Du som är företagskund behöver kontakta vår ekonomiavdelning.

Utbetalningarna gäller till exempel dig;

  • Som sålt mer el än vad man förbrukat
  • Har betalat in för mycket eller gjort dubbelbetalningar

Privatkund:
Anmäl ditt konto via swedbank.se/kontoregister för att få pengarna/utbetalningen direkt till ditt konto. Har du inte registrerat ditt konto kommer du få en utbetalningsavi.

Företagskund:
Kvitta fakturan alternativt kontakta ekonomi@karlshamnenergi.se för placering på nästa faktura eller en utbetalning.

 

Tillbaka